Všeobecné obchodné podmienky (VOP)

Internety obchod GazoFitness Webshop Všeobecné obchodné podmienky

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len: „VOP”) obsahujú podmienky používania shopbuilder.sk a príslušných webových stránok (ďalej len: „internetový obchod”), ktoré môže užívateľ (ďalej len: „Užívateľ”) využívať aj bez registrácie.

  1. ÚDAJE POSKYTOVATEĽA
  • Názov poskytovateľa: GazoFitness kft. (ďalej len: „Poskytovateľ”)
  • Sídlo poskytovateľa: 4244 Újfehértó, Széchenyi u. 23.
  • Zástupca: Oláh Zoltánné (konateľka)
  • Číslo v obchodnom registri: 01-09-352550
  • Daňové identifikačné číslo: HU23480898
  • Maďarsko: 23480898-1-15
  • Kontaktná e-mailová adresa poskytovateľa na komunikáciu s užívateľmi: info@gazofitness.sk
  • Telefónne číslo: +36-30-587-12-12
  • Jazyk zmluvy: maďarský (pozri originál: všeobecné-obchodné-podmienky-vop-a2301)
  • Názov poskytovateľa webhostingu, adresa a e-mailová adresa: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft. Sídlo: 1144 Budapešť, Ormánság u. 4 X. poschodie, 241.
  1. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA Na všetky otázky, ktoré nie sú upravené v týchto podmienkach, a na výklad týchto podmienok sa vzťahuje maďarské právo, najmä Zákon č. V z roku 2013, Občiansky zákonník Maďarska (ďalej len „Občiansky zákonník“) a Zákon č. CVIII z roku 2001 o elektronickom obchode a službách informačnej spoločnosti (zákon o elektronickom obchode), ako aj Nariadenie vlády č. 45/2014 (II. 26.) o podrobných pravidlách obchodných zmlúv uzavretých s užívateľmi a príslušné záväzné ustanovenia právnych predpisov, ktoré neobsahujú konkrétne zmluvné podmienky.

Tieto VOP nadobudli účinnosť dňa 6. novembra 2024 a sú platné až do ich odvolania. Poskytovateľ je oprávnený zmeniť VOP po predchádzajúcom oznámení užívateľom prostredníctvom webovej stránky. Poskytovateľ uverejní zmenu VOP na webovej stránke internetového obchodu 11 (jedenásť) dní pred jej nadobudnutím účinnosti. Používaním internetového obchodu užívatelia súhlasia s tým, že sú automaticky povinní dodržiavať všetky predpisy týkajúce sa používania internetového obchodu.

Užívatelia vyjadrujú súhlas s týmito VOP už samotným vstupom do internetového obchodu alebo prezeraním akéhokoľvek obsahu na stránke, aj keď nie sú registrovanými užívateľmi. Užívatelia, ktorí nesúhlasia s týmito podmienkami, nie sú oprávnení na prístup k obsahu internetového obchodu.

Poskytovateľ si vyhradzuje všetky práva k hlavnej stránke, k akýmkoľvek častiam a obsahu webovej stránky, ako aj k šíreniu webovej stránky. Akékoľvek sťahovanie, elektronické ukladanie, spracovanie a predaj akéhokoľvek obsahu alebo jeho časti bez písomného súhlasu poskytovateľa je zakázané.

Elektronické zmluvy uzavreté elektronickou cestou nie sú písomné zmluvy, vznikajú výlučne v elektronickej forme, v maďarskom jazyku, a neodkazujú na žiadny etický kódex. V prípade otázok týkajúcich sa fungovania internetového obchodu, objednávok a dodávok môžu užívatelia kontaktovať poskytovateľa na nasledujúcich kontaktných údajoch.

Tieto VOP sa vzťahujú na nasledujúce webové stránky poskytovateľa:

  1. SPRÁVA A PROCES OBJEDNÁVOK 3.1 Registrácia
    Nákupy nevyžadujú registráciu.
    Užívatelia môžu vykonávať objednávky aj bez registrácie.

Osobné údaje
• Meno
• E-mailová adresa
• Mobilné číslo

Dodacia adresa
• Mesto
• PSČ
• Adresa (ulica a číslo domu)

Užívateľ môže kedykoľvek vymazať svoje údaje zaslaním e-mailu na adresu info@gazofitness.sk. Poskytovateľ okamžite po obdržaní e-mailu vymaže údaje z databázy. Po vymazaní užívateľských údajov nie je možné ich obnoviť, pričom vymazanie sa nevzťahuje na údaje predchádzajúcich objednávok.

3.2 Proces objednávky
Užívateľ pridáva produkty do svojho virtuálneho košíka kliknutím na ikonu košíka vedľa produktu. Užívateľ môže kedykoľvek skontrolovať obsah svojho košíka kliknutím na tlačidlo „Upravit košík” alebo „VIEW BASKET”.
Pomocou tlačidiel „+” a „-” môže užívateľ upravit množstvo požadovaných produktov.
Ak chce užívateľ pridať ďalšie produkty do košíka, môže kliknúť na tlačidlo „Pokračovať v nákupe”. Ak už nechce pridávať ďalšie produkty, môže potvrdiť požadované množstvo a obsah košíka sa automaticky aktualizuje.
Užívateľ môže zadať údaje o dodaní a spôsob platby.
Po zadaní údajov môže užívateľ kliknúť na tlačidlo „Odoslať objednávku”, čím odošle objednávku. Užívateľ si môže pred odoslaním objednávky skontrolovať zadané údaje a v prípade potreby môže prostredníctvom e-mailu informovať poskytovateľa o ďalších požiadavkách týkajúcich sa objednávky.
Ak užívateľ skontroluje, že údaje sú správne, kliknutím na tlačidlo „Objednať” odošle objednávku poskytovateľovi.

 

 

 

 

 

 

Poskytovateľ potvrďuje úspešnú objednávku e-mailom a na webovej stránke s uvedením objednávacieho čísla zákazníka.
Táto objednávka sa považuje za konečnú v momente, keď užívateľ klikne na tlačidlo „Odoslať objednávku“, čím vzniká platobná povinnosť.
Konečná suma obsahuje všetky náklady, ktoré sú na základe objednávkového súhrnu splatné. V balíku je priložená faktúra, informácie o práve na odstúpenie od zmluvy a záručný certifikát.
Ak užívateľ uskutočnil objednávku bez registrácie, potvrdenie objednávky e-mailom bude obsahovať heslo, ktoré môže použiť spolu so svojím e-mailom na zobrazenie objednávky. Toto neznamená automatickú registráciu, registrácia sa uskutoční až vtedy, keď sa užívateľ prihlási na webovú stránku so svojimi prihlasovacími údajmi.

3.3 Spôsoby platby
• Na dobierku: Užívatelia platia za objednávku pri prevzatí tovaru.
• Online platba kartou: Po zadaní objednávky nasleduje bezpečná online platba.
• Ďalšie informácie o dostupných spôsoboch platby v konkrétnych krajinách a doménach nájdete tu.

3.4 Náklady a spôsoby dopravy
• Platné spôsoby dopravy a ceny sú uvedené na webovej stránke poskytovateľa.
• Užívatelia musia skontrolovať zásielku v prítomnosti doručovateľa a v prípade zistenia poškodenia tovaru alebo balíka musia požiadať o vyhotovenie protokolu. V prípade poškodenia sú oprávnení odmietnuť prevzatie balíka. Bez protokolu poskytovateľ nebude akceptovať neskoršie reklamácie.
• Zásielky budú doručené v pracovných dňoch medzi 8:00 a 18:00.

3.5 Chyby v poskytnutých údajoch
• Užívateľ môže kedykoľvek pred dokončením objednávky prejsť späť na predchádzajúcu obrazovku, kde môže opraviť zadané údaje.
• Produkty v košíku môže vymazať (zakliknutím ikony na vymazanie) alebo upravit množstvo.

3.6 Záväzná objednávka a potvrdenie
• Poskytovateľ pošle užívateľovi automatické potvrdenie objednávky e-mailom, ktorý obsahuje údaje objednávky (fakturačné a doručovacie informácie, zoznam produktov, množstvá, ceny, náklady na dopravu a celkovú sumu).
• Automatické potvrdenie e-mailom potvrdzuje prijatie ponuky užívateľa a tým vzniká zmluva medzi poskytovateľom a užívateľom.
• Ak užívateľ neobdrží potvrdenie e-mailom do 48 hodín, môže objednávku zrušiť.
• Ak užívateľ zistí chybu v údajoch uvedených v potvrdení e-mailom, musí poskytovateľa informovať do jedného dňa, aby sa predišlo nesprávnemu doručeniu objednávky.

  1. Spracovanie a doručenie objednávky
    • Objednávky sú spracovávané v pracovné dni (pondelok až piatok: 8:00 – 16:00).
    • Objednávky, ktoré prídu mimo pracovného času, budú spracované nasledujúci pracovný deň.
    • Poskytovateľ vždy pošle elektronické potvrdenie o čase doručenia objednávky.
    • Štandardná doba doručenia je 5 pracovných dní, počítaných od dátumu potvrdenia.
    • Ak poskytovateľ nemôže splniť objednávku kvôli nedostupnosti produktov, okamžite informuje zákazníka a najneskôr do 30 dní vráti predplatnú sumu.
    • Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za zmeny technických údajov alebo popisov, ktoré vykoná dodávateľ bez predchádzajúceho upozornenia, alebo ktoré sú mimo jeho kontrolu.
    • Poskytovateľ si vyhradzuje právo na čiastočné alebo úplné odmietnutie už potvrdených objednávok. Čiastočné plnenie môže nastať len po predchádzajúcej dohode so zákazníkom.
  2. CENA PRODUKTU
    Produkty je možné objednať online.
    Ceny produktov sú uvedené v oficiálnej mene príslušného internetového obchodu (EUR) a zahŕňajú zákonnú DPH (v tomto prípade AAM) (cena s DPH), ale nezahŕňajú náklady na dopravu na adresu. Pre nadrozmerné produkty sa náklady na balenie môžu líšiť v závislosti od produktu a účtuje sa osobitný poplatok, ktorý je viditeľný na stránke produktu a počas objednávky. Náklady na dopravu sa zobrazia až pri pokladni!
    Poskytovateľ uvádza názov produktu, podrobný popis a fotografiu. Fotografie produktov uvedené na stránke produktov sú v súlade so skutočnosťou. Poskytovateľ nesie zodpovednosť za prípadné rozdiely medzi obrazom produktu v internetovom obchode a jeho skutočným vzhľadom.
    Poskytovateľ si vyhradzuje právo opraviť chyby alebo preklepy v internetovom obchode týkajúce sa produktov alebo cien. V prípade takejto opravy a po jej uznaní poskytovateľ okamžite informuje zákazníka o nových údajoch. Zákazník môže objednávku opätovne potvrdiť, inak je ktorákoľvek strana oprávnená odstúpiť od zmluvy.
    Poskytovateľ nenesie zodpovednosť, ak aj napriek vynaloženiu úsilia alebo kvôli systémovej chybe dôjde k zobrazeniu nesprávnej ceny alebo ak ceny výrazne odchádzajú od obvyklej ceny produktu (napr. EUR 0, EUR 1). V takom prípade nie je poskytovateľ povinný dodať produkt za nesprávne uvedenú cenu. Poskytovateľ v tomto prípade kontaktuje zákazníka telefonicky alebo e-mailom a ponúkne mu možnosť zakúpiť produkt za správnu cenu, pričom zákazník sa môže rozhodnúť, či si produkt zakúpi za skutočnú cenu alebo zruší objednávku bez právnych dôsledkov.
    Pri uvádzaní akčných cien poskytovateľ plne informuje zákazníkov o týchto akciách a ich presnom trvaní.
  3. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
    Táto časť sa týka fyzických osôb, ktoré nakupujú, objednávajú, preberajú a používajú produkty mimo rámca svojej profesijnej činnosti a ktoré sú adresátmi obchodných ponúk a reklám na produkty (ďalej len „zákazník“).
    Podľa nariadenia vlády č. 45/2014 (II. 26.) majú zákazníci právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od kúpy produktu bez uvedenia dôvodu v týchto prípadoch:
    • prevzatie produktu,
    • posledná dodávka produktu, ak objednávka obsahuje viac produktov,
    • posledná dodávka súčiastky alebo časti produktu, ak produkt pozostáva z viacerých častí,
    • prvý doručený produkt zákazníkovi alebo osobe ním poverenej, ak produkty sú dodávané pravidelne v dohodnutých intervaloch.

Zákazníci môžu využiť právo na odstúpenie aj medzi uzavretím zmluvy a prevzatím produktu.
Ak zákazník chce využiť právo na odstúpenie, musí jasne informovať poskytovateľa (napríklad písomne alebo e-mailom) na kontaktné údaje uvedené v článku 1. Zákazník môže uplatniť právo na odstúpenie pomocou vzoru formulára pre odstúpenie poskytnutého poskytovateľom, ale jeho použitie nie je povinné. Zákazník vykoná odstúpenie, ak pošle oznámenie poskytovateľovi v rámci stanoveného termínu (do 14 dní).
Dôkazné bremeno na uplatnenie práva na odstúpenie je na strane zákazníka.
Poskytovateľ okamžite potvrdí prijatie oznámenia o odstúpení prostredníctvom e-mailu.
Ak je odstúpenie vykonané písomne, považuje sa oznámenie za odoslané najneskôr do 14. dňa, ak zákazník odoslal oznámenie najneskôr v 14. deň.
Ak je odstúpenie vykonané poštou, poskytovateľ určí dátum odoslania oznámenia, kým pri e-mailoch alebo faxoch je rozhodujúci čas odoslania. Zákazník by mal poslať odporučený list, aby bolo možné spoľahlivo overiť dátum odoslania.

Pri odstúpení musí zákazník vrátiť tovar poskytovateľovi čo najskôr, najneskôr však do 14 dní, na adresu uvedenú v článku 1. Lehotu považujeme za dodržanú, ak zákazník predá tovar kuriérovi pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
Náklady na vrátenie tovaru nesie zákazník, pokiaľ sa poskytovateľ s prevzatím nákladov na dopravu nesúhlasí. Poskytovateľ nie je zodpovedný za organizáciu vrátenia tovaru ani za náklady na dopravu. Poskytovateľ nie je povinný prijať tovar zaslaný na dobierku. Okrem nákladov na vrátenie tovaru nebudú zákazníkovi účtované žiadne ďalšie poplatky.

Ak používateľ odstúpi od zmluvy, poskytovateľ vráti celkovú cenu, vrátane nákladov na dopravu (dopravu), bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich dní od doručenia oznámenia používateľa. Tento výnimka sa nevzťahuje na ďalšie náklady vzniknuté pri výbere iného spôsobu dopravy zo strany používateľa. Poskytovateľ má právo zadržať vrátenie peňazí až do momentu, kým neprevezme vrátený produkt, alebo kým používateľ nepreukáže dôveryhodne, že produkt vrátil. Poskytovateľ súhlasí aj s uplatnením predchádzajúceho dátumu vrátenia peňazí.
Finančné vrátenie bude vykonané rovnakým spôsobom, akým bola vykonaná pôvodná transakcia, pokiaľ sa používateľ výslovne nedohodne na inom spôsobe platby, ktorého náklady nenesie používateľ.
Používateľ je zodpovedný za zníženie hodnoty produktu len v prípade, ak došlo k nadmernému používaniu, ktoré nebolo nevyhnutné na určenie povahy, fungovania a použiteľnosti produktu. Poskytovateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody spôsobenej znížením hodnoty produktu, ak nadmerné používanie spôsobil používateľ, mimo rámca určenia povahy, funkcie alebo použiteľnosti produktu, rovnako ako primerané náklady – ak poskytovateľ začal plniť zmluvu na základe výslovného požiadavky používateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Používateľ nemá právo odstúpiť od zmluvy v prípade:
• produktov, ktoré sú rýchlo kazivé alebo majú krátku trvanlivosť;
• uzavretých balení produktov, ktoré nie je možné vrátiť z dôvodu hygieny alebo zdravotných dôvodov. Tieto produkty nie je možné prevziať poskytovateľom, ak používateľ už otvoril obal, ktorý priamo chráni produkt, a/alebo produkt bol použitý, pretože v takom prípade nie je možné zabezpečiť hygienu a sanitárnu kvalitu produktu, ak došlo k jeho kontaktu s ľudským telom, telesnými tekutinami alebo baktériami. Ak používateľ nezačal produkt používať a neotvoril obal, môže využiť právo na odstúpenie od zmluvy podľa štandardných pravidiel (napr. výživové doplnky);
• produktov, ktoré sú neoddeliteľne spojené s inými produktmi po ich prijatí;
• produktov na objednávku, ktoré poskytovateľ vyrobil na požiadanie používateľa alebo produktov, ktoré sú špecificky prispôsobené používateľovi;
• produktov, ktoré obsahujú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačový softvér, ak používateľ otvoril obal po prijatí.

  1. GARANCIA
    7.1. Záruka na nedostatky v súlade s produktom
    Ak poskytovateľ neplní zmluvu v súlade s predpokladmi, používateľ môže uplatniť svoje práva na nedostatky zodpovedajúce produktom.

V prípade spotrebiteľskej zmluvy môže používateľ uplatniť svoje práva na záruku do dvoch rokov odo dňa prevzatia produktu, ak chyba produktu existovala už v čase dodania. Po uplynutí tejto dvojročnej lehoty nemôže používateľ uplatniť práva na záruku.
V prípade nezmluvy spotrebiteľa sú práva na záruku uplatniteľné do jedného roka odo dňa prevzatia produktu.
Používateľ môže podľa svojho uváženia požadovať opravu alebo výmenu, ak to nie je nemožné, alebo ak to nespôsobí neprimerané náklady pre poskytovateľa v porovnaní s alternatívnymi právnymi možnosťami. Ak používateľ nepožaduje alebo nemôže požadovať opravu alebo výmenu, môže požiadať o primeranú zľavu z ceny, opraviť produkt na vlastné náklady alebo nechať opraviť produkt na náklady poskytovateľa, alebo – ako poslednú možnosť – odstúpiť od zmluvy. Možnosť odstúpenia od zmluvy nie je k dispozícii v prípade drobných chýb.
Používateľ môže prejsť z jedného nároku na záruku na iný, ale musí znášať náklady, ktoré z toho vzniknú, ak to nebolo spôsobené poskytovateľom alebo inými oprávnenými dôvodmi.
Používateľ musí okamžite informovať poskytovateľa o chybe, hneď ako ju zistí, najneskôr však do dvoch mesiacov.
Používateľ môže uplatniť svoje záruky priamo u poskytovateľa.
Ak používateľ uplatní záruku do šiestich mesiacov, nie sú potrebné ďalšie podmienky, len oznámenie o chybe a doklad o tom, že produkt bol zakúpený od poskytovateľa (predložením účtenky alebo jej kópie). Poskytovateľ je oslobodený od záruky, ak dokáže vyvrátiť túto podmienku, najmä ak dokáže, že chyba sa objavila až po doručení. Poskytovateľ nie je povinný uznať nárok na záruku, ak dokáže preukázať, že chyba vznikla zavinením používateľa. Po uplynutí šiestich mesiacov od plnenia zmluvy musí používateľ preukázať, že chyba existovala už v čase plnenia.
Ak používateľ uplatní nárok na záruku len na časť produktu – ktorá je oddeliteľná na základe chyby –, nenárokuje si záruku na ostatné časti produktu.

7.2. Záruka na produkt
Ak produkt (pohyblivý predmet) nevyhovuje, zákazník – používateľ môže podľa vlastného uváženia uplatniť práva uvedené v článku 7.1 alebo požiadať o záruku na produkt.
Zákazník však nemá právo súčasne uplatniť záruku na rovnakú chybu a zároveň požadovať nárok na záruku na produkt. Ak zákazník podá úspešnú žiadosť o záruku na produkt, má právo uplatniť nárok na výmenu alebo opravu produktu u výrobcu.
Pri uplatnení záruky na produkt môže zákazník požiadať iba o opravu alebo výmenu chybného produktu. Pri uplatnení záruky musí zákazník preukázať chybu produktu.
Produkt sa považuje za chybný, ak nevyhovuje predpisom platným v čase uvedenia na trh, alebo ak nevyhovuje požiadavkám stanoveným výrobcom.

Špecifikácie. Zákazník môže uplatniť svoju požiadavku na záruku na produkt do dvoch rokov odo dňa uvedenia produktu na trh. Po uplynutí tejto doby zákazník stráca toto právo. Zákazník je povinný okamžite informovať výrobcu o chybe. Ak chyba bude nahlásená najneskôr do dvoch mesiacov, považuje sa to za riadne oznámenie. Zákazník je zodpovedný za akúkoľvek škodu spôsobenú oneskoreným oznámením.
Zákazník môže uplatniť záruku buď u výrobcu, alebo u predajcu.
Výrobca alebo predajca sa oslobodí od zárukových povinností len vtedy, ak dokáže preukázať, že: • Produkt nebol vyrobený alebo uvedený na trh v rámci obchodnej činnosti, alebo • Chyba v produkte nebola v čase uvedenia na trh rozpoznateľná podľa súčasného stavu vedeckých a technických znalostí, alebo • Chyba v produkte vznikla v dôsledku zákonných predpisov alebo povinných právnych ustanovení.
Na oslobodenie od záruky stačí, ak výrobca alebo predajca preukáže jeden z týchto dôvodov.

  1. KOMERČNÁ ZÁRUKA
    Poskytovateľ poskytuje komerčnú záruku v prípade nesprávneho plnenia podľa vyhlášky vlády č. 151/2003 (IX. 22.), ktorá sa týka povinnej záruky pre určité spotrebné výrobky určené na dlhodobé používanie.
    Aplikácia povinnej záruky sa vzťahuje na určité spotrebné výrobky určené na dlhodobé používanie, v súlade s ustanoveniami vyhlášky vlády č. 151/2003 (IX. 22.).
    Vyhláška sa vzťahuje na nové výrobky, ktoré sú uvedené na trh v rámci spotrebiteľských zmlúv na území Slovenska a sú zahrnuté v prílohe vyhlášky.
    V prípade spotrebných výrobkov určených na dlhodobé používanie je povinná záruka na obdobie jedného roka a začína odo dňa odovzdania produktu zákazníkovi, alebo odo dňa inštalácie, ak inštaláciu vykonal poskytovateľ alebo osoba ním poverená.
    Poskytovateľ je oslobodený od svojich zárukových povinností len vtedy, ak dokáže preukázať, že príčina chyby vznikla po plnení zmluvy.
    Záruky môžu byť uplatnené výlučne zákazníkom – používateľom.
    Komerčná záruka neplatia v prípade, že chyba alebo jej príčina vznikla po prevzatí produktu zákazníkom, napríklad v prípade: • nesprávnej inštalácie (ak inštaláciu nevykonal poskytovateľ alebo osoba ním poverená, alebo ak je inštalačný návod nesprávny), • nesprávneho používania alebo neplnenia pokynov na použitie, • nesprávneho skladovania, nesprávnej manipulácie, ktorá spôsobila fyzické poškodenie, • živelných pohrom alebo udalostí vyššej moci.

Ak chyba spadá pod obchodnú záruku, zákazník môže: • Po vlastnom uvážení žiadať opravu alebo výmenu, pokiaľ plnenie záruky nie je nemožné, alebo nevyvoláva neprimerané náklady pre poskytovateľa v porovnaní s alternatívnymi možnosťami opravy, pričom sa zohľadňuje hodnota produktu v bezchybnom stave, škody spôsobené neplnením zmluvných povinností a tie škody, ktoré vznikli zákazníkovi v dôsledku neplnenia zárukových práv. • Ak poskytovateľ odmietne opravu alebo výmenu, alebo nie je schopný splniť svoje povinnosti v primeranej lehote, zákazník môže – podľa vlastného uváženia – žiadať primerané zníženie ceny, opravu na vlastné náklady, alebo môže odstúpiť od zmluvy. Zrušenie zmluvy sa nevzťahuje na menšie chyby. • Ak zákazník žiada výmenu produktu z dôvodu chyby do troch pracovných dní od nákupu (inštalácie), poskytovateľ nemôže požadovať zníženie ceny, ale je povinný vymeniť produkt, ak chyba bráni riadnemu používaniu produktu.

Každá oprava alebo výmena musí byť vykonaná v primeranej lehote a bez výrazného obmedzenia pre používateľa, zohľadňujúc povahu produktu a účel, na ktorý ho zákazník zamýšľal používať.
Poskytovateľ sa snaží zabezpečiť opravu alebo výmenu najneskôr do pätnástich dní.

Počas opravy môžu byť do produktu nainštalované iba nové diely.
Záruka sa pozastaví počas opravy a trvá až do momentu, kedy zákazník nebude môcť produkt používať. Ak produkt alebo jeho diely sú vymenené (opravené), záručná doba sa začína odznova na vymenený (opravený) produkt (akýkoľvek diel) a tiež na nové chyby spôsobené opravou.

Všetky náklady spojené s plnením záruky znáša poskytovateľ.

Počas záručnej doby sú za chyby vzniknuté pri riadnom používaní zodpovedné odborné servisy, ktorých adresy sú vždy uvedené na záručnom liste alebo v návode na použitie produktu. Poskytovateľ zákazníkovi zároveň poskytne pomoc pri nájdení vhodného odborného servisu.

Zákazník nemôže uplatniť záruku na produkt a obchodnú záruku zároveň v prípade tej istej chyby. Napriek týmto obmedzeniam má zákazník právo na obchodnú záruku, čo neovplyvňuje práva definované v článkoch 7.1 a 7.2.
Preto obchodná záruka neovplyvňuje právomoci zákazníka – najmä záruku na nedostatky v zhode, záruku na produkt a právo na náhradu škody.

Zákazník môže uplatniť svoje práva prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v článku 1.

V prípade právneho sporu, ktorý sa nedá vyriešiť mimosúdne, môže zákazník podať žalobu na rozhodcovský súd v súlade s postupom uvedeným v článku 9.2.

Oznámenie o záruke

Ez a fordítás a kérésed alapján készült. Ha szükséged van további módosításokra vagy pontosításokra, kérlek jelezd!

Zákazník môže oznámiť svoje záručné nároky prostredníctvom kontaktných údajov poskytovateľa, ktoré sú uvedené v článku 1.
Poskytovateľ vyhotoví zápisnicu o oznámenom záručnom nároku zákazníka.
Zákazníkovi okamžite a spôsobom, ktorý je možné overiť, poskytne kópiu zápisnice.
Ak poskytovateľ nemôže zákazníkovi oznámiť možnosť splnenia záručného nároku v čase oznámenia, musí zákazníka – ak nárok neuznáva – v priebehu 5 pracovných dní písomne informovať o dôvode zamietnutia nároku a o možnosti obrátiť sa na rozhodcovský orgán.
Poskytovateľ uchováva zápisnicu po dobu 5 rokov od jej vyhotovenia a na požiadanie ju predloží kontrolnému orgánu.

  1. MOŽNOSTI OCHRANY PRÁV
    9.1. Riešenie reklamácií
    Poskytovateľ zabezpečuje plnenie všetkých objednávok k spokojnosti zákazníka s primeranou kvalitou. Ak má však zákazník sťažnosť týkajúcu sa zmluvy alebo jej plnenia, môže ju oznámiť na e-mailovú adresu, poštou, telefonicky alebo osobne v predajniach poskytovateľa.
    Ak je to možné, poskytovateľ okamžite vyrieši ústnu reklamáciu. Ak nie je možné okamžité riešenie ústnej reklamácie vzhľadom na jej povahu alebo ak zákazník nesúhlasí s jej vybavením, poskytovateľ vyhotoví zápisnicu o reklamácii, ktorú spolu s odpoveďou uchováva po dobu 5 rokov.
    Poskytovateľ kópiu zápisnice bezodkladne odovzdá zákazníkovi v prípade ústnej reklamácie (v predajni), alebo ak to nie je možné, poskytovateľ sa riadi pravidlami pre písomné reklamácie.
    V prípade ústnych reklamácií podaných telefonicky alebo elektronickou komunikáciou poskytovateľ zašle kópiu zápisnice najneskôr spolu s odpoveďou.
    V ostatných prípadoch sa poskytovateľ riadi pravidlami pre písomné reklamácie.
    Poskytovateľ priradí jedinečné identifikačné číslo k reklamáciám podaným telefonicky alebo inými telekomunikačnými prostriedkami, ktoré následne pomôže pri sledovaní reklamácie.
    Poskytovateľ odpovie na písomne podanú reklamáciu do 30 dní. Odpoveď je zaslaná poštou.
    Ak je reklamácia zamietnutá, poskytovateľ informuje zákazníka o dôvodoch zamietnutia.

9.2 Ďalšie možnosti uplatnenia práv

V prípade právneho sporu, ktorý nemožno vyriešiť mimosúdnou cestou, má zákazník nasledovné možnosti uplatnenia práv:

  • Podanie sťažnosti na orgány ochrany spotrebiteľa.
  • Podanie žaloby na nasledujúci rozhodcovský súd: Okresná Rada pre zmierovanie Szabolcs-Szatmár-Bereg
    Adresa: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefónne číslo: (42) 311-544, (42) 420-180
    Fax číslo: (42) 311-750
    E-mail: bekelteto@szabkam.hu
  • Podanie žaloby pred súdom.
    Podľa pravidiel rozhodcovského súdu majú právo kupovať, objednávať, prenajímať, používať produkty alebo prijímať obchodnú komunikáciu spotrebitelia, občianske organizácie, cirkvi, bytové spoločenstvá, správcovské komunity a mikro-, malé a stredné podniky.
  1. ZODPOVEDNOSŤ
    Používateľ používa internetový obchod výlučne na vlastnú zodpovednosť a súhlasí s tým, že poskytovateľ nenesie zodpovednosť za akúkoľvek materiálnu alebo nemateriálnu škodu, ktorá môže vzniknúť počas používania, okrem úmyselných konaní alebo porušenia zmluvy, ktoré sa týkajú ľudského života, fyzickej bezpečnosti alebo zdravia.
    Poskytovateľ je oslobodený od akejkoľvek zodpovednosti vyplývajúcej z činnosti používateľa v internetovom obchode. Používateľ zaručuje, že počas používania internetového obchodu neporuší práva tretích strán, zákony a predpisy. Používateľ je výlučne zodpovedný za svoje konanie a poskytovateľ má plné právo spolupracovať s príslušnými orgánmi pri odhaľovaní porušení práv.
    Poskytovateľ má právo, ale nie povinnosť, kontrolovať obsah dostupný počas používania internetového obchodu a má právo, ale nie povinnosť, monitorovať známky nezákonných činností týkajúcich sa zverejneného obsahu.
    Stránka služby môže obsahovať odkazy na webové stránky iných poskytovateľov. Poskytovateľ nezodpovedá za ochranu osobných údajov a ďalšie činnosti týchto poskytovateľov.
    Keďže internet má globálne pokrytie, používateľ uznáva, že pri používaní internetového obchodu musí postupovať v súlade s príslušnými národnými právnymi predpismi. Ak používateľ vykonáva nezákonnú činnosť pri používaní internetového obchodu vo svojej krajine, je výlučne zodpovedný za takéto používanie.
    Ak používateľ nájde neakceptovateľný obsah na stránkach internetového obchodu, musí okamžite informovať poskytovateľa. Ak poskytovateľ v dobrej viere zistí, že informovanie je oprávnené, má právo okamžite odstrániť alebo upravit obsah.
  2. AUTORSKÉ PRÁVA A SÚVISIACE PRÁVA
    Internetový obchod ako celok, jeho grafické prvky, texty a technické riešenia, ako aj prvky služby sú chránené autorskými právami alebo inými právami duševného vlastníctva (najmä ochrannými známkami). Poskytovateľ je držiteľom autorských práv alebo oprávneným používateľom vo vzťahu k obsahu zobrazenému na webovej stránke internetového obchodu: každé dielo chránené autorským právom alebo iné duševné vlastníctvo (najmä grafické a iné materiály, rozloženie polí internetového obchodu, jeho úpravy, aplikované softvéry a iné riešenia, nápady a ich realizácie) sú vlastníctvom poskytovateľa.
    Ukladanie alebo tlač obsahu internetového obchodu alebo jeho častí na fyzické alebo iné dátové nosiče na súkromné účely, alebo s predchádzajúcim písomným súhlasom poskytovateľa je povolené. Používanie, ktoré presahuje rámec súkromného použitia, ako je ukladanie v databáze, prenos, vydanie alebo prístup na stiahnutie, je povolené iba s predchádzajúcim písomným súhlasom poskytovateľa.
    Okrem práv výslovne uvedených v týchto podmienkach, registrácia, používanie internetového obchodu alebo podmienky týchto podmienok nezabezpečujú používateľovi právo používať obchodný názov alebo ochrannú známku, ktorá je zobrazená na stránkach internetového obchodu. Okrem bežného používania internetového obchodu a vytvárania kópií potrebných na normálne používanie alebo na vytváranie kópií na súkromné účely, je zakázané používať alebo upravovať tieto duševné vlastníctvo bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa.
    Poskytovateľ si vyhradzuje práva k jednotlivým prvkom služby, najmä k doménovým menám internetového obchodu a k súvisiacim subdoménam, k ich webovým stránkam a k reklamným oblastiam na internete. Akákoľvek činnosť zameraná na vytváranie, zostavovanie, archivovanie databáz, nelegálny prístup k zdrojovému kódu poskytovateľa alebo jeho reverzné inžinierstvo je zakázaná, okrem prípadov, keď poskytovateľ udelí osobitné povolenie.
    Zmena databázy poskytovateľa, pridávanie iných údajov alebo modifikácia existujúcich údajov obchádzajúca nástroje a nástroje vyhľadávania poskytovateľa je zakázaná, pokiaľ neexistuje osobitné povolenie.
  3. ZACHOVANIE VLASTNÍCKEHO PRÁVA
    Až do úplného zaplatenia kúpnej ceny zostáva produkt majetkom poskytovateľa. Ak používateľ z akéhokoľvek dôvodu prevezme produkt pred úplným zaplatením, je zodpovedný za akúkoľvek škodu, ktorú možno uplatniť voči iným osobám za náhradu škody.
  4. RÔZNE USTANOVENIA
    Poskytovateľ má právo využiť služby iných osôb na plnenie svojich povinností. Poskytovateľ je plne zodpovedný za nezákonné konania týchto osôb, akoby ich vykonal sám.
    Ak je niektoré ustanovenie týchto podmienok neplatné, nezákonné alebo nevykonateľné, neovplyvní to platnosť, zákonnosť alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení.

Ak poskytovateľ nepresadí akékoľvek právo, ktoré mu tieto obchodné podmienky poskytujú, nie je to považované za vzdanie sa tohto práva.
Vzdanie sa akéhokoľvek práva je platné len vtedy, ak je na to poskytnuté výslovné písomné vyhlásenie. Skutočnosť, že poskytovateľ nezohľadňuje striktne podstatné podmienky týchto obchodných podmienok, neznamená, že sa vzdáva práva na ich striktne vymáhanie.

  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    Informácie o ochrane osobných údajov sú uvedené tu.

info@gazofitness.sk

Naša online zákaznícka podpora vám čoskoro odpovie na vašu správu.